PIVOT یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال است که شبیه اینستاگرام میباشد و از همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk ایجاد شده است.

pivot روزانه 4 بیتکوین را در بین کاربران تقسیم میکند و هر کسی تلاش بیشتری کند سهم بیشتری را در آن روز میبرد. کافیست این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب و فقط با خواندن پستها پاور بگیرید و همچنین با معرفی به دوستان نیز پاور بسیار زیادی خواهید گرفت و در پایان روز پاورهای شما تبدیل به بیتکوین میشود و به اکانت شما واریز میشود. همچنین میتوانید کسب و کار خود در زمینه ارزهای دیجیتالی خود را به هزاران کاربر در این شبکه به صورت رایگان معرفی کنید. صرافی بزرگ Binance نیز بر روی این اپ سرمایه گذاری کرده است.




مراحل کار :

 

1-دانلود و نصب PIVOT 

 این اپ برای اندروید و آی او اس موجود است بنابریان فقط با گوشی وارد شوید. برای دانلود ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید و سپس با اکانت جیمیل و یا فیسبوک خود وارد شوید و سپس اپ رو از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

 

(اگه دیدید نرم افزار کافه بازار مانع نصب درست اپ میشه ، موقتا کافه بازار رو uninstall کنید و کار دانلود و نصب رو تکمیل کنید)

 

پس از دانلود نرم افزار توسط همان جیمیلی که حساب را ایجاد کرده اید در نرم افزار لاگین کنید که با محیط زیر مواجه میشوید



 

2-نحوه کسب درآمد در pivot و راههای جمع آوری پاور

 در این شبکه اجتماعی شما با دیدن و خواندن پست های سایر کاربران، اشتراک پست ها و دعوت دوستان به PIVOT ، پاور هدیه میگیرید که هر چه میزان پاور شما بیشتر باشد سهم بیشتری از این استخر 4 بیتکوینی نصیب شما میشود. پاداشهای هر روز ، در روز بعد ساعت 17:30 به بیتکوین تبدیل و با پیامی مثل تصویر زیر در صفحه اول اپلیکیشن به شما اطلاع داده میشود. در این کادر بر روی گزینه Collect Bonus کلیک کنید تا ساتوشی های محاسبه شده به موجودی والت شما اضافه شود.
پاورهای هر روز در پایان آن روز صفر شده و در انتظار فعالیت در روز جدید میماند.

برای این کار کافیست پس از ورود به اپلیکیشن  بر روی گزینه Daily Tasks For Power  کلیک کنید و صفحه زیر باز میشود


 

🔸گزینه اول : دعوت دوستان و کسب 10000 پاور از هر زیرمجموعه

با دعوت از دوستان خود میتوانید 10000 پاور هدیه بگیرید.با کلیک بر روی این گزینه، در پنجره جدید باز شده بر روی INVITE MY FRIENDS کلیک کنید و لینک زیرمجموعه‌گیری خود کپی و برای دیگران بفرستید.

 

🔸گزینه دوم: بازدید پست ها و کسب 100 پاور از هر پست

 شما با خواندن پستهای شبکه های اجتماعی 100 پاور میگیرید ، که در روز حداکثر 20 پست میتوانید ببینید و 2000 پاور میگیرید.

با ورود به گزینه دوم میتوانید پستهای دیگران را ببینید که در زیر پست ها یک دکمه نارنجی رنگ READ & SHARE FOR POWER خواهید دید. آن را انتخاب کنید سپس در صفحه جدید پایین پست، گزینه سبز رنگ  GET READ POWER را کلیک کنید  و 100 پاور پاداش بگیرید 

 

🔸گزینه سوم:کسب  10% درآمد بدست آمده توسط زیرمجموعه ها

پس از این که دوستان خود را دعوت کردید علاوه بر آن 10,000 پاوری که میگیرید، 10% از پاور جمع آوری شده آنها را هم میگیرید.
برای مثال اگر زیرمجموعه شما از هر پست 100 پاور بدست بیاورد شما 10 پاور خواهید گرفت و همچنین اگر زیرمجموعه های شما دوستان خود را به این نرم افزار دعوت کنند علاوه بر اینکه زیرمجموعه های شما 10000 پاور میگیرند شما هم 1000 پاور خواهید گرفت.
 

3-برداشت از PIVOT

حدنصاب برداشت 100 هزار ساتوشی (0.001BTC) می باشد.

بعد از رسیدن به حد نصاب ، برای برداشت موجودی حساب ، در صفحه پروفایل یا داشبورد خودتان ، وارد قسمت wallet شده ، و در قسمت BTC بر روی موجودی کلیک کنید و در پایین صفحه گزینه withdraw را بزنید. آدرس بیتکوین خود را در قسمت Withdrawal address وارد کنید. مقدار مورد نظر برای برداشت (بیشتر از حد نصاب) را وارد و بر روی دکمه SUBMIT کلیک کنید. موجودی معمولا بین 2 تا 3 روز کاری واریز میشود.


تذکر:

دوستان به هیج وجه سعی نکنید پیوت رو دور بزنید. مثلا با چند تا ایمیل از روی یک گوشی بعنوان زیرمجموعه خودتون ثبت نام کنید. به شدت رو این جور مسایل حساسه و روزانه همه رو رصد میکنه و لیست متقلبین رو روزانه اعلام میکنه. مراقب باشید ممنوع الفعالیت تون نکنه!!!

 

روش محاسبه ساتوشی بدست آمده توسط شما در هر روز:

در هر روز 4 بیت کوین تقسیم میشه به کل تعداد پاورهای جمع آوری شده در همون روز توسط کل کاربران ، بعد ضرب میشه در تعداد پاوری که هر کاربر جمع کرده. اینجوری سهم ساتوشی هر کاربر از 4 بیت کوین روزانه بدست میاد.

نکته خیلی مهم:

با توجه به اینکه اپلیکیشن PIVOT به تازگی کارش رو شروع کرده و هنوز خیلی فراگیر نشده ، شما هر چه زودتر در این اپلیکیشن عضو بشید و فعالیت کنید ،‌ می تونید سهم بیشتری از اون 4 بیت کوینی که روزانه بین همه پاورهای جمع شده تقسیم میشه ببرید.

پس زمان رو ازدست ندید و از طریق لینک زیر ، این اپلیکیشن رو دانلود و نصب کنید: