در این مطلب میخوام یه سایتی رو بهتون معرفی کنم که بدون محدودیت زمانی در طول روز میتونید بیت کوین رایگان بدست بیارین https://btcspinner.io/invite/654468/سایتی است که شما در اون با چرخوندن یه اسپینر به تعداد بینهایت بار در طول روز ، میتونید بیت کوین بدست بیارید.

روش کار :

ابتدا از طریق این لینک وارد سایت شده و با وارد کردن ایمیل و رمز عبور ، در سایت ثبت نام کنید.

بعد در قسمت Pnlay ، اسپینر رو بچرخونید تا ساتوشی ها به موجودی تون اضافه بشه. هرچه سرعت چرخش بیشتر ، استخراج ساتوشی هم بیشتر

هیچ محدودیت تعدادی یا زمانی برای چرخوندن اسپینر در طول روز وجود نداره

>>> هرموقع موجودی حسابتون به 10000 ساتوشی ( 0.00010000 BTC ) یا بیشتر رسید ، میتونید با وارد کردن شماره حساب کیف پول بیت کوین خودتون (حساCspinnerب بلاکچین) در قسمت Withdrawal ، نسبت به انتقال موجودی به کیف پول خودتون اقدام کنید.

>>> با معرفی این سایت به دیگران ، میتونید 15% از فعالیت افرادی که از طریق شما به این سایت معرفی شدند رو هم مال خود کنید. فقط کافیه لینک معرفی خودتون رو از قسمت Affiliate کپی کرده و در اختیار دوستان و آشنایان قرار بدید تا از طریق لینک شما عضو سایت بشن.

>>> از قسمت Instant Faucet هم میتونید هر یک ساعت یکبار کد رو وارد کرده و ساتوشی بگیرید


حالا فکرشو بکنید اگه یه جوری بشه چرخوندن اسپینر رو بصورت اتوماتیک و پشت سرهم با حداکثر سرعت انجام داد چی میشه!!!

من این کار رو برای شما ساده کردم و یک کد اسکریپت آماده کردم تا از طریق اون، این کار برای شما مهیا میشه.

>>> دوستانی که تمایل دارن تا این اسکریپت رو داشته باشن فقط کافیه از طریق لینک من در این سایت عضو بشن و یه ایمیل به dr.asadzadeh92@gmail.com بزنن تا اسکریپت رو براشون بفرستم.<<<